Ödemesini geciktirenler konusunda yapılanlar
Mega Pol Trans, TIMOCOM Uluslararası Tahsilat Servisine güveniyor
Ödeme hedefi aşıldıysa ve çözüme yönelik tüm çabalar başarısız olduysa, bir tahsilat hizmeti sağlayıcısı, ödemeleri tahsil etmeye yardım edebilir. Polonya merkezli nakliyat şirketi Mega Pol Trans bunun için TIMOCOM’un tahsilat servisinden yararlanıyor; başarı oranı yüzde 90’a varıyor.
Tamamlanan Nakliyeler ve Buna Rağmen Yapılmayan Ödemeler
Pratikte tüm Avrupa’da çok çeşitli bağlantılara hizmet veriyorlar: Mega Pol Trans Macaristan, Almanya, İtalya, Belçika, Hollanda ve Çek Cumhuriyeti’ne gidiyor; bu tamamen nakliye siparişine bağlı. Rota çok, müşteri de öyle ve buna uygun olarak ödemelerde sorun çıkma olasılığı da yüksek.
Gerçekleşmeyen ödeme girişi nakliye ve lojistik şirketleri için büyük bir sorun oluşturabilir: Devam eden işletme masrafları yüksek ve yapılmayan ödemelerde bir yığılma mali kayıplara, hatta en kötü durumda şirketin iflas etmesine yol açabilir.
Eliza Wyrwich, Mega Pol Trans Pila’da muhasebe, faturalandırma ve tahsilat departmanında çalışıyor ve açık faturalarla ilgileniyor. “Bir taşımacılık hizmetini yerine getirirken, genelde ürünün taşınmasından sonra, ödemenin mutabık kalınan ve zaten çok uzun olan vadede gerçekleşmesini bekleriz. Fakat bu her zaman böyle olmuyor", diyor Wyrwich.
Açık Alacakların Çözülmesi
Nakliye şirketi işi iş ortaklığı anlamında diyaloğa güveniyor. “Önce telefon ediyoruz ve e-posta yoluyla ödemenin yapılmasını rica ediyoruz.” Bunun yararı olmazsa ve alacak tartışmalı değilse, TIMOCOM uluslararası tahsilat servisine başvuruyorlar. “TIMOCOM’la çok sayıda işbirliği deneyimiz oldu, çünkü TIMOCOM'a birden çok tahsilat görevi verdiğimiz aylar var.”
Wyrwich açısından bu bir hesap sorunu. “Tutar yüksekse ve olay mahkeme dışında çözülebilirse, bu olanaktan yararlanmaya değer.” Bir yükümlülüğü mahkeme yoluyla tahsil etme konusunu her zaman iyice düşünmek gerekir. Bunun maliyeti az değil ve genelde çok uzun sürüyor. Özellikle uluslararası ticarette bu yol engeller barındırıyor.
Ödenmeyen Faturalarda Tutarlı Yardım
Burada TIMOCOM’un tahsilat servisi yardımcı olabiliyor. Director Debt Collection & Legal Affairs Alexander Oebel’in çevresindeki ekip 27 dilde destek veriyor. Çalışanlar borçluyla bağlantı kuruyor ve tarafsız bir makam olarak hukuki durumu kontrol ediyor. Alacaklıyla yakın temasta kalıyorlar, böylece alacaklı konuyla ilgili ilerlemeleri doğrudan görebiliyor. Hızlı hareket etmek, çok büyük bir bilgi havuzuna erişim ve TIMOCOM Uluslararası Tahsilatın deneyimi, ya alacağın zaman kaybetmeden ödenmesine ya da bu yolla mümkün olmazsa izlenecek en iyi yöntemin belirlenmesine olanak sağlıyor. “Bu hizmeti çok taktir ediyoruz, çünkü başarı oranı yüzde 90'a varıyor” diyor Wyrwich.
“Bu şekilde zaman ve para tasarrufu sağlıyoruz. Miktar düşük olsa bile, ek maliyetler yaratmamak, çıkarlarımıza daha uygun oluyor. TIMOCOM Uluslararası Tahsilat pahalı değil ve bu nedenle alacak yönetimini dışarıya vermenin en iyi yolu. Bu, alacağı tahsil etmek ya da açık olan tutarı almanın mümkün olup olmadığı hakkında bilgi almak konusunda değerli bir destek” diyor Wyrwich.
Ödenmeyen faturalarla baş etmek için basit bir yol arıyorsanız, TIMOCOM’un tahsilat servisi size memnuniyetle yardımcı olur.
Şimdi tahsilat hakkında bilgi alın!
Bu da ilginizi çekebilir:
Lojistikte tahsilat konusunda en sık sorulan yedi soru
Ödeme gecikmesi durumunda haklarınızı ve yükümlülüklerinizi kısaca açıklıyoruz
Smart Logistics masraf tasarrufunun ve büyümenin en güçlü manivela