Nakliye işlerini merkezi ve dijital olarak yönetin
- Harici iş verenlerden gelen taşımacılık işlerini merkezi olarak kaydedin
- GPS verilerini ve nakliye işlerini birleştirerek iş takibini kullanın
- Nakliye işlerini arşivleyin: 10 yıl muhafaza imkanı sunuyoruz
Sürecin tamamı Smart Logistics System’de
Nakliye işlerini doğrudan iş ortaklarınızla, TIMOCOM sisteminde gerçekleştirin. Dijital işlem sayesinde hızlı iletişim kurabilir ve ayrıca veri toplarken fazladan zaman kazanırsınız. Bütün siparişler otomatik olarak ilgili dillere çevrildiğinden, dil engeli ve bundan kaynaklı zaman kaybı da yoktur. Bir diğer avantaj da örneğin e-posta gibi diğer iletişim kanallarına oranla anlaşılır sunumdur.
Ayrıca TIMOCOM sayesinde, alıştığınız yüksek güvenlikten yararlanırsınız. Veriler her zaman müşteride kalır ya da yetkisiz kişilerin erişiminden korunur. Bütün sunucular Almanya’da bulunur, dolayısıyla burada Alman Veri Koruma Kanunu geçerlidir. Hiçbir veri ülkeden dışarı çıkmaz.
Nakliye taleplerinin sipariş yönetiminden mi yararlanmak istiyorsunuz? Size yardımcı olabilmekten memnuniyet duyarız.
Avantajlarınız:
- Kesintisiz dijital sipariş süreçleriyle iletişiminizi optimize edin
- Hukuken bağlayıcı sözleşme dokümanları sayesinde güvenlik kazanın
- Sipariş dokümanının iş ortağınızın dilinde gönderilmesi sayesinde dil engellerini aşın
- Nakliyat siparişlerinizi firma logonuzla, nakliyatla ilgili dokümanlarınız ve sipariş numarası oluşturucu sayesinde kişiselleştirin
- Tekrarlanan nakliyat siparişleri için şablonlar oluşturarak zaman kazanın
- Gelecekteki ticari kararları kişisel istatistiklere göre verin
- Nakliyat siparişleri arayüzünü kullanarak verimliliğinizi artırın.
Dijital iş emri işlemleri
Her iki iş ortağı da nakliye işlerini kolay anlaşılır şekilde yönetme olanağına sahip ve bunların durumunu her zaman tam olarak kontrol altında tutabilir; dijital olarak merkezi bir konumda.
Süreçleri Hızlandırın
Hızlı veri toplamak, bolca zaman tasarrufu yapmanıza olanak sağlar. Nedenleri: Yük borsamızla ve nakliyat talebiyle yakın bir entegrasyon. Kopyalama ve şablon fonksiyonlarımızın yanı sıra akıllı otomatik doldurmalar da nakliye işlerinizin tüm verilerini hızla kaydetmenizi sağlar.
Değerlendirmeyi kolaylaştırın
Ticari ilişkilerinizi ve rakamlarınızı, bireysel olarak ihtiyaçlarınıza uyarlanabilen değerlendirme işlevlerimizi kullanarak analiz edin. Buradan gelecekteki işleriniz için referans rakamlar çıkarabilirsiniz.
Nakliyat sürecini kontrol edin
Fonksiyonlarımız sayesinde gönderilerin takip edilmesi çok kolay. Her iki iş ortağı her zaman nakliye işlerinin ilerlemesini kontrol altında tutar, bu şekilde iletişim külfetini azaltabilir.
Dijital taşımacılık iş emirleri ile iş süreçlerinizi optimize edin!
Sipariş veren olarak nakliye siparişlerinizi iş ortaklarınıza dijital olarak TIMOCOM sisteminde verirsiniz.
Yüklenici olarak nakliye işlerini dijital olarak kabul ya da reddederek doğrudan TIMOCOM sisteminde bunlara tepki verirsiniz.