Dijital sipariş işlemede daha yüksek hız
Dittrich Eiltransporte, TIMOCOM sisteminden ne şekilde faydalanıyor
”Sipariş dağıtımında %60 ve %70 oranında zamandan tasarruf ediyoruz”
Dittrich son on yılda, TIMOCOM müşterisi olan, sistem üzerinden – fakssız, telefonsuz, hiç kağıt kullanmadan 1000'den fazla nakliye emrini dijital olarak yönetti. Gündelik hayatta, Dittrich, taşımacılara yük tahsis etmek için TIMOCOM'u bir sistem olarak kullanıyor. Bunun dışında şirket, yazılım çözümü olan Lavid ile çalışıyor. Bu sayede, kendi müşterilerinin taşıma siparişleri kayıt altına alınmakta ve tahsis edildikten sonra sadece taşıma firmasına girilmektedir.
TIMOCOM'un dijital sipariş işleme sistemini kullanmaya başlamadan önce nakliye siparişleri Lavid aracılığıyla harici nakliyecilere gönderilirdi. Bununla birlikte, sisteme entegre edilmiş yük borsası ve sipariş işleme özellikleri sayesinde taşıma siparişlerinin dağıtımı daha hızlı gerçekleştirilmektedir.
Dittrich Satış Sorumlusu ve Genel Müdürü Oliver Stiller,“Sipariş dağıtımında %60 ve %70 oranında zamandan tasarruf ediyoruz”, diyor. ”Taşıma siparişini tek bir maskeyi doldurarak işleriz. Bu şekilde her şey anında online oluyor. Artık müşterilerimize bireysel çözümler bulabilmek için daha fazla zamana sahibiz”, diyor Stiller.
Dittrich Eiltransporte GmbH
Thomas Dittrich şirketi 1994 yılında dört araçla kurdu. Bugün uluslararası bir müşteri portföyüne sahip, firma tüm dünyada partnerleri ve 230’dan fazla araçla çok iyi bir konumda. 25 sabit çalışan ve 65 taşeron, süre açısından hassas gönderilerin güvenle ve en kısa sürede teslim edilmesini sağlıyor.
TIMOCOM Challenge çerçevesinde, şirket en aktif müşteriler arasında ikinci sırada yer aldı ve böylece Obermichelbach’da kişisel koçluk almaya hak kazandı. Burada, bir taşıma siparişinin birkaç kişi tarafından nasıl işlendiği ve bir e-posta dağıtıcısı yerine bir taşıma talebinin nasıl kullanılabileceği anlaşılmıştır. Bu olanak Dittrich şirketi içerisinde biliniyordu, fakat henüz kullanılmıyordu. Uygulamada olası katma değeri belirlemek için öncelikle bir dizi taşıyıcı ile denemeler yapılacak. Yakında sevk ekibine katılacak olan yeni bir meslektaş için güncelleme havuzu özellikle öneriliyor. Diğer sevkiyatçılar da kendi eğitimlerine katkı sağlamak için öğreticileri kullanıyorlar.
Sevkiyat üçlüsünün, Erkrath'ten gelen bilişim uzmanlarından istedikleri bir görev daha vardı: TIMOCOM'un bir taşıma siparişi alıcısına e-posta göndermesini istiyorsunuz. Katılımcılardan biri “Bazı yükleniciler, TIMOCOM'un dijital sipariş işleme sistemini henüz tanımıyorlar ve bu nedenle taşıma siparişini tam olarak nerede bulabileceklerini bilmiyorlar”, diyor. E-posta daha sonra, yükleniciyi, TIMOCOM'un Akıllı Lojistik Sisteminde doğrudan taşıma siparişine yönlendiren bir bağlantıyı içerir.
Şirket geçmişi: devam eden başarı
Şirketin tarihçesi: sürdürülebilir başarı Yaklaşık 25 yıl önce Thomas Dittrich, Fürth’te şirketini kurduğunda sadece 4 aracı vardı. Şirket bugün, uluslararası müşteri kitlesi, dünya çapındaki ortakları ve 230'un üzerindeki aracıyla son derece iyi bir konumda. 25 daimi işçi ve 65 taşeron işçi, araç içi korumalı kuryelik gereksinimi veya kısa mesafe acil gönderi ayırımı yapmadan , acil gönderilerin güvenli ve mümkün olan hızlı bir biçimde gidecekleri yere ulaşmasını sağlar:
Dittrich hakkında daha detaylı bilgiyiyi eiltransporte-dittrich.de adresinde bulabilirsiniz.